Bogus z Wilczej Koleby FCI ... foto galeria :]

Awatar użytkownika
aj photography
Nowy Forumowicz
Nowy Forumowicz
Posty: 12
Rejestracja: 07 maja 2011 18:25
Lokalizacja: LDZ

Bogus z Wilczej Koleby FCI ... foto galeria :]

Post autor: aj photography » 08 maja 2011 16:58

Witam serdecznie

jako ze jestesmy tutaj pionierami pozwolimy sobie zapoczatkowac trened przedstawiania naszych piesioli :))

2011.03.08
Obrazek
Obrazek
Obrazek

2011.04.17
Obrazek
Obrazek

2011.04.19
Obrazek

2011.04.20
Obrazek

2011.05.07
Obrazek

2011.05.08
Obrazek



zdjecia beda dokladane w miare wzrostu i poczynan Bogusia :]
pies: Bogus z Wilczej Koleby FCI [Siberian Husky] ur. 25.12.2010
fotograf: http://www.wybieg.pl/aj-photography,u2032,t1.html

Awatar użytkownika
Kowal
Piszący Forumowicz
Piszący Forumowicz
Posty: 61
Rejestracja: 09 maja 2010 10:47
Lokalizacja: Łódź

Re: Bogus z Wilczej Koleby FCI ... foto galeria :]

Post autor: Kowal » 08 maja 2011 20:00

Super foty.
Witamy na forum :obscene-drinkingcheers:

Awatar użytkownika
Szamanka86
Aktywny Forumowicz
Aktywny Forumowicz
Posty: 119
Rejestracja: 04 lip 2010 19:16
Lokalizacja: Bytom

Re: Bogus z Wilczej Koleby FCI ... foto galeria :]

Post autor: Szamanka86 » 08 maja 2011 20:32

Super zdjęcia, a Boguś po prostu prześliczny :clap:

Awatar użytkownika
Mk_lola
Doświadczony Piesiolomaniak
Doświadczony Piesiolomaniak
Posty: 1825
Rejestracja: 29 kwie 2010 17:58

Re: Bogus z Wilczej Koleby FCI ... foto galeria :]

Post autor: Mk_lola » 09 maja 2011 20:26

Boguś jest bardzo fotogeniczny jak na małego dzikusa... :)
Dogo Argentino - INSANE WHITE LOVE: www.dogo-argentino.eu
funpage: www.facebook.com/InsaneWhiteLove

Awatar użytkownika
aj photography
Nowy Forumowicz
Nowy Forumowicz
Posty: 12
Rejestracja: 07 maja 2011 18:25
Lokalizacja: LDZ

Re: Bogus z Wilczej Koleby FCI ... foto galeria :]

Post autor: aj photography » 09 maja 2011 22:00

hehe ... :) za to napewno jest strasznym pochlaniaczem kleszczy :/ .... wlasnie wrocilismy od weterynarza ... kolejny w nim a 3 na nim ... a juz spsikany i z obrozka ;/ ... ehhh ale podobno ma byc lepiej bo obrozka od dzis a troche czasu potrzeba zanim sie rozsypie ponim ... tak wiec jestesmy dobrej mysli :D
pies: Bogus z Wilczej Koleby FCI [Siberian Husky] ur. 25.12.2010
fotograf: http://www.wybieg.pl/aj-photography,u2032,t1.html

Awatar użytkownika
hannka
Doświadczony Piesiolomaniak
Doświadczony Piesiolomaniak
Posty: 1506
Rejestracja: 04 maja 2010 12:47
Lokalizacja: Łódź

Re: Bogus z Wilczej Koleby FCI ... foto galeria :]

Post autor: hannka » 10 maja 2011 09:06

Witam , mały urwis jest piękny :clap:
Nie bój się cieni, one świadczą o tym, że gdzieś znajduje się słońce - Oscar Wilde
Serce ma swoje racje, których rozum nie zna - Blaise Pascal

Awatar użytkownika
aj photography
Nowy Forumowicz
Nowy Forumowicz
Posty: 12
Rejestracja: 07 maja 2011 18:25
Lokalizacja: LDZ

Re: Bogus z Wilczej Koleby FCI ... foto galeria :]

Post autor: aj photography » 10 maja 2011 11:28

2011.05.08
Obrazek
Obrazek

z kolezanka Malamutka ... raz na gorze ... raz na dole :)))))
Obrazek
Obrazek
Obrazek

w towarzystwie Buczka :]
Obrazek
z obstwa ;)
Obrazek
pies: Bogus z Wilczej Koleby FCI [Siberian Husky] ur. 25.12.2010
fotograf: http://www.wybieg.pl/aj-photography,u2032,t1.html

Awatar użytkownika
hannka
Doświadczony Piesiolomaniak
Doświadczony Piesiolomaniak
Posty: 1506
Rejestracja: 04 maja 2010 12:47
Lokalizacja: Łódź

Re: Bogus z Wilczej Koleby FCI ... foto galeria :]

Post autor: hannka » 10 maja 2011 11:48

:D Buko to naprawde obstawa :D
Nie bój się cieni, one świadczą o tym, że gdzieś znajduje się słońce - Oscar Wilde
Serce ma swoje racje, których rozum nie zna - Blaise Pascal

Awatar użytkownika
aj photography
Nowy Forumowicz
Nowy Forumowicz
Posty: 12
Rejestracja: 07 maja 2011 18:25
Lokalizacja: LDZ

Re: Bogus z Wilczej Koleby FCI ... foto galeria :]

Post autor: aj photography » 31 maja 2011 20:56

2011.05.19
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

2011.05.29 ... REWA ... pierwszy kontakt z morzem :)))

dzis na piasku siedzi len
nic nie robi caly dzien
o wypraszam to sobie!
jak to? ja nic nie robie?

Obrazek
a kto biega z patykami?
Obrazek
a kto zjadl pierwsze sniadanie?
Obrazek
a kto fale gonil po brzegu?
Obrazek
a kto do pana szybko wracal?
Obrazek
a kto dzis zgubil kalosze?
Obrazek
o - o! prosze!
Obrazek
z wody wyszedl len
i dalej nic nie robi caly dzien
:))))

Obrazek
pies: Bogus z Wilczej Koleby FCI [Siberian Husky] ur. 25.12.2010
fotograf: http://www.wybieg.pl/aj-photography,u2032,t1.html

Awatar użytkownika
zidane
Doświadczony Piesiolomaniak
Doświadczony Piesiolomaniak
Posty: 1107
Rejestracja: 05 maja 2010 21:23

Re: Bogus z Wilczej Koleby FCI ... foto galeria :]

Post autor: zidane » 01 cze 2011 12:04

bardzo przyjemna ta Wasza historyjka i bardzo sympatyczny i uroczy ten leniuch ;)

Awatar użytkownika
Mk_lola
Doświadczony Piesiolomaniak
Doświadczony Piesiolomaniak
Posty: 1825
Rejestracja: 29 kwie 2010 17:58

Re: Bogus z Wilczej Koleby FCI ... foto galeria :]

Post autor: Mk_lola » 16 sie 2011 15:17

Bogusia w Sopocie CAO zaatakowal...Artur jakos dal rade go obronic. :?
Cieszylismy sie, ze Buko nie bylo obok bo by o tym w gazetach pisali...
Dogo Argentino - INSANE WHITE LOVE: www.dogo-argentino.eu
funpage: www.facebook.com/InsaneWhiteLove

Awatar użytkownika
aj photography
Nowy Forumowicz
Nowy Forumowicz
Posty: 12
Rejestracja: 07 maja 2011 18:25
Lokalizacja: LDZ

Re: Bogus z Wilczej Koleby FCI ... foto galeria :]

Post autor: aj photography » 04 wrz 2011 09:25

no ostro bylo tym bardziej ze Cao zerwal sie z obrozy i dosc mocno nacieral 3 razy ... a fakt faktem ze dziekowac losowi ze zostaliscie przy ringu jeszcze troche a nie szliscie z nami ... szkoda slow ... na szczescie nic sie nie stalo bo Bogus w panice polozyl sie na ziemi a ja zdarzylem za kazdym razem kopnac psa odpychajac go na metr od Bogusia przy czym za ost razem na powalonego Cao wlasciel (rosjanin) rzucil sie swoim cialem i utrzymal go

natomiast zastanawia nas dlaczego ta rasa na ringu chodzi na lancuszku grubosci palca ktory jak bylo widac "guzik daje rade go utrzymac"!? czemu to nie jest sznurek czy tez skorzana gruba smycz jak w przypadku wlasnie np Dogow?


... szczescie w nieszczesciu - tyle mozna na koniec skwitowac :|

pozdrawiamy
pies: Bogus z Wilczej Koleby FCI [Siberian Husky] ur. 25.12.2010
fotograf: http://www.wybieg.pl/aj-photography,u2032,t1.html

Awatar użytkownika
Mk_lola
Doświadczony Piesiolomaniak
Doświadczony Piesiolomaniak
Posty: 1825
Rejestracja: 29 kwie 2010 17:58

Re: Bogus z Wilczej Koleby FCI ... foto galeria :]

Post autor: Mk_lola » 05 wrz 2011 16:16

Artur, moze jakis spacerek? Bo ostatni to sie mijamy strasznie... :evil:
Dogo Argentino - INSANE WHITE LOVE: www.dogo-argentino.eu
funpage: www.facebook.com/InsaneWhiteLove

Awatar użytkownika
aj photography
Nowy Forumowicz
Nowy Forumowicz
Posty: 12
Rejestracja: 07 maja 2011 18:25
Lokalizacja: LDZ

Re: Bogus z Wilczej Koleby FCI ... foto galeria :]

Post autor: aj photography » 07 wrz 2011 19:43

wiesz jak u mnie z czasem :((
Karolinka wychodzi w tyg ja tylko wieczorami a weekendy Lublinek/Arturowek itp itd ...
najlepiej kontakt na fona bo inaczej ciezko ... :(

nie mam czasu nawet zaktualizowac zdjec Bogusia a tyle tego juz sie odlozylo ze szok :((

pozdr
pies: Bogus z Wilczej Koleby FCI [Siberian Husky] ur. 25.12.2010
fotograf: http://www.wybieg.pl/aj-photography,u2032,t1.html

Awatar użytkownika
Mk_lola
Doświadczony Piesiolomaniak
Doświadczony Piesiolomaniak
Posty: 1825
Rejestracja: 29 kwie 2010 17:58

Re: Bogus z Wilczej Koleby FCI ... foto galeria :]

Post autor: Mk_lola » 07 wrz 2011 19:47

:D Bogus z tygodnia na tydzien coraz wiekszy, juz sie boje go zobaczyc... ;)
Buko sie spotkal z tym Astem (brazowo bialym) super psiak, no i super ma kontakt z wlascicielem, co prawda zgody miedzy nimi nie bedzie ale da sie stac i rozmawiac. :lol:

Zaprosze @Boa, Rafal tez robi swietne foty. ;)
Dogo Argentino - INSANE WHITE LOVE: www.dogo-argentino.eu
funpage: www.facebook.com/InsaneWhiteLove

ODPOWIEDZ

Wróć do „Siberian Husky”